O Obchodním fóru

Pozvánka pro firmy

Obchodní fórum je akce pořádaná společností ALVIT – inovace a vzdělávání, s.r.o. v rámci projektu „Connect Asia“ 12.-13.9. 2012.  Akce se koná pod záštitou Česko-korejské společnosti v hotelu Imperial na území města Ostravy. 

Jak už sám podtitul „Connect Asia“ napovídá, tato akce si bere za cíl vzdělávat lektory v oblasti komunikace, jednání a obchodování s Asií. Cílovou skupinou projektu budou lektoři středního a vyššího managementu v asijských společnostech nebo společnostech s Asií spolupracujících.

Čtyři workshopy budou věnovány různým obchodním tématům. Program bude nabitý multikulturními prezentacemi, diskusními zasedáními a různými doprovodnými akcemi.

Oficiálním jazykem Obchodního fóra bude čeština, prezentace zahraničních hostů budou překládány do češtiny.

Pro koho je akce určena?

  • Pro firemní lektory se zájmem o Asii.
  • Pro podnikatelské subjekty, které buď obchodují, chtějí rozšířit či začít se svými obchodními aktivitami v asijských zemích.

Program Obchodního fóra:

  • Tématické workshopy určené pro mezinárodní společnosti budou zaměřené na obchodní a podnikatelské příležitosti v daných zemích. Vystoupí vždy odborníci na danou tématiku, zástupci jednotlivých zemí či lidé s bohatými zkušenostmi.
  • Tématická diskusní zasedání účastníků Obchodního fóra na téma jednotlivých tématických workshopů.
  • Prezentace firem na téma obchodování s Asií.
  • Velký galavečer a ukončení akce se uskuteční 13.9. 2012 v ostravském hotelu Imperial. Programu se zúčastní zástupci mezinárodních obchodních společností obchodující s Asií a certifikovaní lektoři projektu Connect Asia.